Hatoba Islandsbrygge
Vestmannagade 2, st. th
2300 København S
CVR: 40387005
Tlf.: 32 96 80 50
Betaling ved gennemført bestilling trækkes med det samme fra det benyttede betalingskort. Det er muligt at
bruge følgende betalingsmuligheder: VISA og Mastercard. Når vi har registreret betalingen, er dit køb gennemført.
Registreres betalingen af en eller anden grund ikke (eksempelvis ved ukorrekt indtastning eller manglende dækning), er købet ikke gennemført.
Den ordrebekræftelse/værdibevis, du på din sms modtager, når betalingen er gennemført, er din
kvittering/bevis på, at ordren er foretaget.
Alle angivne priser (vejledende inklusive 25 procent moms, afgifter og told), fremgår af hjemmesiden.
Hjemmesiden anvender Quickpay ved kreditkortbetaling. Quickpay tilbyder sikre betalingsløsninger over
internettet. Dine kortoplysninger krypteres lokalt på din computer, inden de sendes direkte til kortindløser.
Derved modtager eller opbevarer virksomheden ikke dine kortoplysninger.
Onlinebestillinger skal afhentes på den valgte takeaway-adresse senest 0 min efter det aftalte tidspunkt.
Tidspunktet vil fremgå af den ordrebekræftelse, som automatisk fremsendes pr. sms i forbindelse med onlinekøb på www.hatoba.dk
Af hygiejnehensyn vil uafhentede onlinebestillinger (ved mere end 60 min forsinkelse)
pga. fødevaresikkerhed blive kasseret på købers regning.
Der er ingen fortrydelsesret på onlinebestilling af mad via hjemmesiden. I følge Forbrugeraftaleloven er online køb af fødevarer, drikkevarer og andre varer til husholdningens løbende forbrug ikke omfatte t af fortrydelsesret.
Når du laver en bestilling hos os, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer
Vi har brug for disse oplysninger for dels at kunne holde dig informeret om din bestilling og dels at kunne levere varerne til dig. Oplysningerne gemmes ikke.
1. KØB HOS OS§ 1.1 Hvis der i forbindelse med et online køb tilføjes ekstra tilbehør i kommentar feltet, i stedet for at vælge ekstra tilbehør i indkøbskurven, skal der påregnes ekstra omkostning når maden afhentes. Denne ekstra omkostning skal afregnes direkte ved afhentningen.
§ 1.2 Det er dit eget ansvar, at indtaste de korrekte brugeroplysninger. Bestillinger modtaget udenfor vores åbningstid vil først blive behandlet indenfor vores åbningstid.
2. REKLAMATION§ 2.1 Ved afhentning af en bestilling er det kundens ansvar at tjekke, at der ikke er mangler eller fejl ved købet.
4. BETALING
§ 4.1 Hos os er det muligt at betale kontant eller med følgende betalingsmidler. Alle vores priser er angivet inkl. moms.
AFHENTNING:• Kontant
• Dankort
• Visa Dankort
• e-dankort
• VISA
• Master Card
5. FORTRYDELSESRET
§ 5.1 Ved køb hos os er der ingen fortrydelsesret eller returret, da købet omfatter fødevarer.
6. PERSONDATAPOLITIK
§ 6.1 Alle personlige oplysninger fra kunder (navn, adresse, telefonnummer, e-mail m.m.) vil kun blive brugt til at servicere kundens bestilling. De vil naturligvis ikke blive videregivet til andre.
7. MISBRUG
§ 7.1 Alle former for misbrug vil blive observeret og retsforfulgt.